Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с климатика и парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с климатика и парното

    Здравейте колеги,
    климатика и парното спряха да ми работят, проверих предпазителите, всичко е 6, според вас от какво друго може да е проблема.
    Преди време когато оставях колата на слънце в жегите пак не ми работише парното и климатика, но след време се оправяше, но сега от седмица някъде изобщо не ми работи.
    давайте предложения че жегите идат

    дали е вьзможно да е от недостатьчно газ в климатика
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 23:01.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

  • #2
    Вентилатора за въздуха в купето въобще върти ли?
    Възможни проблеми са ключа за степените му, нагоряла букса, проблем в електромотора на вентилатора, изгорял термобушон при съпротивленията за степените.

    Парното няма нищо общо с климатика (фреона в системата).
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #3
      Доколкото разбрах от ръководството, парното и климатика се управляват от една и съща система.
      Значи нямам парно, когато натисна бутончето на климатика, не ми светва нищо, никакъв ефект. Проверих бушона и релето които ги управляват, и там няма проблем. Бушона на климатика е общ с бушона на запалката,запалката ми работи, а релето е общо с куп други системи, които също ми работят.
      Провлема не е във врътките и буксата защото проверих със друг модул, от друга кола, ефект никакъв. От трите врътки ми работи само бутончето за подгряване на задното стъкло.
      И преди съм имал подобни проблеми с климатика и парното, когато оставя колата на слънце, след като запаля 10-15 мин не ми работеше нито климатик, нито парно, но след известно време се оправяше, а сега вече няма никой.
      Откакво ли друго може да е.

      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
        Доколкото разбрах от ръководството, парното и климатика се управляват от една и съща система.
        Значи нямам парно, когато натисна бутончето на климатика, не ми светва нищо, никакъв ефект. Проверих бушона и релето които ги управляват, и там няма проблем. Бушона на климатика е общ с бушона на запалката,запалката ми работи, а релето е общо с куп други системи, които също ми работят.
        Провлема не е във врътките и буксата защото проверих със друг модул, от друга кола, ефект никакъв. От трите врътки ми работи само бутончето за подгряване на задното стъкло.
        И преди съм имал подобни проблеми с климатика и парното, когато оставя колата на слънце, след като запаля 10-15 мин не ми работеше нито климатик, нито парно, но след известно време се оправяше, а сега вече няма никой.
        Откакво ли друго може да е.
        A поне вентилатора в купето върти ли на всички степени? Или изобщо и той не се врътка?
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #5
          Нищо не ми върти. Доколкото разбрах, там до перката има един резистор, който променя съпротивлението, спрямо необходимите обороти. Проблема ми е или този резистор или някъде другаде четох че е възможно да е от липса на достатъчно фреон в системата, все пак не съм го зареждал от 5 години.
          Ще пиша когато му намеря решението.

          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

          Comment


          • #6
            Нито едно от двете май - наличието на фреон няма връзка с това дали върти перката на парното, а онова дето сменя скоростта и има значение само за степените 1, 2 и 3. Ако то е прецакано ще имаш четвърта степен.

            Comment


            • #7
              До резистора има напрежение. След него нула. Диагностиката дали ще покаже нещо, че излишни пари преди моренце не ми се дават.

              Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                До резистора има напрежение. След него нула. Диагностиката дали ще покаже нещо, че излишни пари преди моренце не ми се дават.
                Не !

                Comment


                • #9
                  Нещо ми мирише на съвкупност от проблеми.
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    А на мен ми мирише на лятна жега. Проблема не е от тоя резистор. Ще напълня климатика пък квото стане...
                    Сранното е че преди понякога пак не работеше когато оставя колата на жега, но след 10 15 минути каране, пак си тръгваше. Е*** смотаната работа

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #11
                      Проверих фреона на климатика, и там всичко е 6.
                      Ми се струва че ще се окаже някоя хлаба връзка ама ...

                      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                      Comment


                      • #12
                        Ти си Фаза 2. Мисля, че при теб имаше отделен блок за управление на климатроника, който се намира зад десния фар (Q41). Виж дали всичко по него е наред (ако не бъркам за местоположението му).
                        Друг евентуален проблем може да ти създава и ключа за степените на вентилатора. Ако там има драма може да не подава сигнал не само към електромотора на вентилатора, а и към управлението на климатроника.
                        Стискам палци, че жегите са непоносими.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Това с врътките го пробвах с друг модул, не се оправи.
                          И преди ми е правил проблеми, но все след петата-десетата минута си тръгваше. Незнам и аз вече.
                          Възможо и да е управлението.
                          Значи имам алфадиаг и с него като пусна тест на А/С, чувам как ми щрака релето на компресора.
                          Last edited by kalvach; d.m.y г., 23:47.

                          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                            Значи имам алфадиаг и с него като пусна тест на А/С, чувам как ми щрака релето на компресора.
                            A заедно с релето, чуваш ли и съединителя на компресора да щрака?
                            Релето от къде го чуваш? В купето, или там където предполагам че е управленитето (зад десния фар)?
                            На ГТВ (а може и на други модели) и ЕКУ-то подава разрешаващ сигнал за включване на климатика. Ако мотора се чувства разтревожен, разделя съединителя на климатика за повече пауър. Като го кротнеш, го залепя отново.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              За да напълниш климатика компресора трябва да върти т.е. да работи. Провери дали имаш всички маси след като има + 12V.
                              Добавки Gold Eagle, масла Verkol, части за карбуратори и инжекциони, Златен Меркурий ЕООД

                              Comment

                              Working...
                              X